لیست قیمت لوله پلی اتیلن 19 مهر (1402)

لیست قیمت لوله پلی اتیلن 19 مهر (1402)

لیست قیمت لوله پلی اتیلن 19 مهر (1402)

لیست قیمت لوله پلی اتیلن در تاریخ 19 مهر 1402.

به همراه مشخصات فنی کامل آن در جدول مخصوص، برای دیدن ادامه مطلب و قیمت روز کلیک کنید.

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله پلی اتیلن یا پلیمرکه با نام تجاریPEبرای مصارف آرسانی و انتقال مواد مایعات در هر صنعت و یا کشاورزی، انتقال خطوط برق در صنعت برق رسانی و انتقال فاضلاب در مناطق مسکونی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این لوله ها با نامHDPEنیز در بازار یافت می شوند و بر خلاف سایر لوله های فلزی و گالوانیزه کمترین تاثیر را از محیط پیرامون خود میگیرند. لوله های پلی اتیلن بر خلاف لوله های فلزی جرمی نمیگیرند و حمل و نقل آنها نیز به دلیل سبک وزن بودن آسان است.

 

 

 

جدول وزنی و مشخصات فنی لوله پلی اتیلن

 

مشخصات فنی دریچه منهول

 

 

 

گارانتی 20 ساله لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن تولید شده توسط گروه و مجموعه آبیاران صنعت دارای 20 سال ضمانت کیفیت و جبران خسارت از سوی کارخانه است.

برخی از تولید کنندگان و فروشندگان لوله پلی اتیلن پس از تحویل بار و اتفاق افتادن مشکلی برای لوله دیگر ضمانت آنرا بر عهده نمیگیرند، اما شرکت آبیاران صنعت موظف است بهترین ارائه رو به مشتریان خود بدهد به همین دلیل هرگونه مشکلی را پیگیری می کند.

 

 

بیمه نامه لوله پلی اتیلن توسط شرکت

یکی دیگر از ویژگی های لوله های دریافتی ازشرکت آبیاران صنعتبیمه بودن لوله ها نیز است. شما در کنار خرید لوله پلی اتیلن را همراه با بیمه آن توسط شرکت دریافت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شماره های شرکت جهت کسب اطلاعات تماس بگیرید.

 

 

تولید به صورت کلاف و شاخه ای

یکی از مزیت های لوله پلی اتیلن نسبت به دیگر سایه ها از جمله فلزی، پلیکا و ... امکان تولید آن به صورت کلاف است. یعنی علاوه بر تولید شاخه ای به صورت کلاف نیز در متراژ بالا تولید می شوند.

لوله های پلی اتیلن در سایز 16 در کلاف های 200 متری و از سایز 20 تا 125 به صورت کلاف های 50 الی 100 متری تولید می شوند به علاوه خرید این لوله به صورت کلاف هزینه های نصب را کاهش می دهد.

 

 

 

انواع کاربرد لوله پلی اتیلن

در این قسمتانواع مختلفی که لوله های پلی اتیلنمصرف میشوند رو نام میبریم.

لوله پلی اتیلن فاضلابی

لوله پلی اتیلن فاضلابی در سیستم های مدیریت فاضلاب استفاده می شوند. آنها در برابر سایش، خوردگی و کواد شیمیایی مقاوم بوده و برای انتقال فاضلاب و سایر مواد زائد ایده آل هستند.

لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن آبرسانی به دلیل انعطاف پذیری، مقاومت در برابر خوردگی و سهولت نصب برای سیستم های تامین آب محبوب هستند. آنها در اندازه های مختلف و درجه بندی فشار تولید میشوند که به همین دلیل برای کاربرد های مسکونی و تجاری مناسب هستند.

لوله پلی اتیلن کشاورزی

از ویژگی های این لوله میتوان به سبک وزن بودن، بادوام و مقاوم در برابر خوردگی و مواد شیمیایی اشاره کرد و به دلیل انعطاف پذیر بودن منجر به نصب آسان و ترک خوردگی کمتر آنها شود.

لوله پلی اتیلن گازی

لوله پلی اتیلن گازی یک نوع لوله انعطاف پذیر و بادوام هست که از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شوند. لوله پلی اتیلن گازی معمولا برای انتقال گاز طبیعی و پروپان در محیط های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود. همچنین مقاومت بالایی در برابر خوردگی و شیمیایی دارد که برای محیط های سخت مناسب می باشد.

ویژگی های لوله پلی اتیلن

  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاوم در برابر نورUVخورشید
  • استحکام بالا
  • مقاومت بابا در برابر ضربه
  • رسانایی گرمایی
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • وزن سبک و نصب آسان و سریع
  • کم هزینه بودن حمل و انتقال
  • طول عمر بالا، از 50 تا 100 سال با توجه به محیط استفاده شده
  • ضمانت کالا و داشتن بیمه لوله توسط شرکت ما

 

 

 

قیمت لوله پلی اتیلن در 19 مهر 1402

قیمت های مشخص شده برای لوله 10 بار است و قیمت های به دست آمده با محاسبه کیلویی 60 هزار تومان در این تاریخ است. با جدول وزنی در قسمت بالا میتوانید قیمت لوله های دیگر را نیز به دست آورید.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن 19 مهر (1402)

نویسنده : علی کاووسی

سئو کار سایت

نظرات (0)

    برای درج نظر خود وارد سایت شوید .