لیست قیمت لوله پلی اتیلن 7 آبان 1402

لیست قیمت لوله پلی اتیلن 7 آبان 1402

لیست قیمت لوله پلی اتیلن 7 آبان 1402

فروش لوله پلی اتیلن توسط شرکت آبیاران صنعت در تمامی سایز های استاندارد.

به همراه قیمت به روز شده لوله پلی اتیلن.

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله های پلی اتیلن از گاز اتیلن ساخته شده و یک طیف وسیع از لوله های ترموپلاستیکی هستند. از انواه آن میتوان به لوله های چگالی پایین، پیوندی متقاطع، وزن مولکولی بالا، چگالی متوسط، وزن مولکولی فوق العاده بالا، کلریده شده و چگالی خطی پایین اشاره کرد.

لوله های پلی اتیلن پلاستیکی و انعطاف پذیر هستند که برای انتقال مایعات و گازها استفاده می شود. این نوع لوله به تدریج به عنوان یک گزینه محبوب و پرکاربرد برای جایگزینی دیگر لوله ها مانند لوله های بتنی و فولادی انتخاب شدند. این لوله ها در سراسر جهان برای مصارف مختلفی به کار میرود برای مثال تامین کننده آب، توزیع گاز، سیستم های فاضلاب، انتقال لجن، آبیاری روستایی، خطوط تامین آتش، مجاری الکتریکی، کانال های ارتباطی و مدیریت آب های طوفانی استفاده می شود.

 

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله پلی اتیلن

  • گرید و استاندارد بودن لوله
  • نوع مواد و میزان خلوص آن
  • میزان تحمل فشار
  • هزینه های حمل و نقل

سایز لوله های پلی اتیلن که توسط شرکت آبیاران صنعت به فروش می رسد عبارت است از:

16، 20، 25، 32، 40، 50، 63، 75، 90، 110، 125، 140، 160، 180، 200، 225، 250، 280، 315، 355، 400، 450، 500، 560، 600

از سایز 600 به بالا نیز بنا بر درخواست مشتری تولید می شود.

 

 

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن

 

 

 

تفاوت لولهHDPEو لوله پلی اتیلن

لولهHDPEیک زیرمجموعه از لوله های پلی اتیلن به حساب می آید و تفاوت آن در دوام بیشتر آن است. لوله پلی اتیلن با چگالی بالا نسبت به مواد شیمیایی، زنگ زدگی، و تاثیرات فیزیکی مقاومت برتری دارد و در عین حال سبک است.

 

 

انواع گرید لوله پلی اتیلن و مشخصات آن

خرید لوله پلی اتیلن در گرید های مختلف بستگی به عوامل مختلفی دارد، با این حال ما در ادامه برخی از این عوامل را به شما خواهیم گفت تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین گرید را برای خود خریداری کنید.

لوله پلی اتیلن گریدPE63

این نوع گرید از لوله پلی اتیلن ماده ای ترموپلاستیک با چگالی متوسط است. این لوله دارای خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت شیمیایی بالا است و برای کاربردهای کم فشار مناسب است.

لوله های پلی اتیلن گرید 63 در سیستم های آبرسانی روستایی و شبکه های آبیاری استفاده می شوند، اما با این حال میشه گفت کاربرد کمتری نسبت به سایر گرید ها دارد و حتی دیگر تولید نمی شوند چون دو گرید دیگر از نظر ویژگی و ... بهتر از این نوع گرید هستند.

لوله پلی اتیلن گریدPE80

لوله پلی اتیلن گریدPE80ماده ای ترموپلاستیک با چگالی بالا است که برای حمل و نقل آب و گاز استفاده می شود. این لوله نیز دارای انعطاف پذیری و مقاومت بالا است و برای کاربردهای فشار متوسط تا 6 بار مناسب است و به طور گسترده در شبکه های توزیع آب، سیستم های کشاورزی و کاربردهای صنعتی استفاده می شوند.

لوله پلی اتیلن گریدPE100

این نوع لوله پلی اتیلن نیز یک ماده ترموپلاستیک با چگالی بالا است که برای حمل و نقل آب و گاز استفاده می شود. این لوله دارای خواص فیزیکی عالی مانند انعطاف پذیری، مقاومت در برابر ضربه و مقاومت شیمیایی است.

لوله پلی اتیلنPE100در برابر فشار مقاومت بالایی دارد و برای استفاده در کاربردهای مختلف از جمله تامین آب، سیستم های فاضلاب و خطوط لوله صنعتی ایده آل می کند.

 

 

مقایسه لوله پلی اتیلن وPVC

هر دو لوله مزایا و معایب خود را دارند، برای مثال لوله های پلی اتیلن انعطاف پذیر و بادوام تر هستند و کمتر باعث شکستگی و ترک خوردگی می شوند و مقاومت بیشتری در برابر مواد شیمیایی و تغییرات دما دارند. از طرفی دیگر لوله های پی وی سی سبک تر هستند، ارزان تر بوده و راحتتر نصب می شوند اما در برابر دماهای شدید مقاومت کمتری نسبت به لوله پلی اتیلن دارند.

در کل انتخاب بین این دو به نیارهای خاص پروژه و شرایط محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد دارد اما از نظر ویژگی لوله های پلی اتیلن انتخاب مناسبتری نسبت به لوله های پی وی سی هستند.

 

 

قیمت لوله پلی اتیلن گریدPE1006 و 10 بار

 

لیست قیمت لوله پلی اتیلن 10 بار

 

جدول زیر لیست قیمت لوله پلی اتیلن 6 بار

 

لیست قیمت لوله پلی اتیلن 7 آبان 1402

نویسنده : علی کاووسی

سئو کار سایت

نظرات (0)

    برای درج نظر خود وارد سایت شوید .