دریچه منهول رادیس-فروش دریچه منهول

دریچه منهول رادیس-فروش دریچه منهول

دریچه منهول رادیس-فروش دریچه منهول

 قرار است با دریچه منهول نانوکامپوزیت شرکت رادیس بیشتر آشنا شویم تا متوجه تفاوت آن با دیگر دریچه هارا متوجه شوید، در این مطلب روش تولید آن نیز گفته شده.

آشنایی با دریچه منهول

اگر با دریچه منهول شناختی ندارید باید بگم، به درب های داخل خیابان، کوچه و حتی پارکینگ و استخر ها که برای فاضلاب، کنتور آب، برق و حتی گاز استفاده می شود را دریچه منهول و به عبارتی دیگر دریچه فاضلاب می گویند.

این دریچه ها توسط شرکت های مختلفی در انواع جنس ها تولید می شوند که هرکدام باتوجه به مزایا و ویژگی های خود در مناطق مختلف قابل استفاده هستند. ما در این مطلب قصد داریم به یکی از آنها که توسط شرکت رادیس تولید شده بپردازیم. دریچه منهول نانوکامپوزیت تولید شده توسط شرکت رادیس است که توسط شرکت ما (آبیاران صنعت) تنها نماینده رسمی رادیس در ایران به فروش می رسد.

 

دریچه منهول نانوکامپوزیت رادیس

دریچه فاضلاب نانوکامپوزیت در واقع نسل جدید دریچه های بتنی هستند که با برطرف کردن معایب آن وارد بازار شده است. این دریچه شکل و ظاهری مثل دریچه منهول بتنی دارد اما مواد اولیه آن برای تولید فرق میکند. نانوکامپوزیت ساخته شده از: رزین، سریس، میلگرد، مفتول، الیاف پلی استر و سیمان فراوری شده است به همین دلیل باعث شده تا نسبت به دریچه های بتنی برتری بگیرد. در ادامه برخی از مزایا این دریچه را به شما خواهیم گفت:

 

مزایا دریچه فاضلاب نانوکامپوزیت

  1. غیر قابل بازیافت:مواداستفاده شده در این دریچه باعث شده تا دریچه برای بازیافت شدن زمان زیادی را بگذراند و همچنین بعد بازیافت نیز ارزش مادی نداشته باشد به همین دلیل میتوان گفت دریچه منهول نانوکاپوزیت به سرقت نیز نمی رود.
  2. مقاومت بالا در برابر فشار و گرما:این دریچه ها با توجه به درخواست سفارش دهندگان از 5 تن تا 90 میتوانند فشار تحمل کنند و همچنین در حرارت بالای گرما و شعله آتش نیز آسیبی نمی بینند.
  3. قابلیت تولید در هر 6 رده مقاومتی:منظور این ویژگی این است که دریچه ها از 5 تن فشار تا 90 تن قابل تولید هستند و میتوان در هرکجا از این دریچه منهول استفاده کرد.
  4. وزن کمتر نسبت به دریچه های بتنی و چدنی:در تقابل وزن دریچه های نانوکامپوزیت سبک تر از چدنی و بتنی هستند که این ویژگی باعث شده حمل و نقل و نصب آن سریع تر شود.
  5. وزن مناسب تر نسبت به دریچه منهول چدنی:در تقابل قیمت نیز مناسبتر هستند و البته در بعضی موارد مقاومت نانوکامپوزیت بالاتر است!
  6. تنوع رنگ و قابلیت درج لوگو یا نام تجاری بر روی دریچه:دریچه فاضلاب نانوکامپوزیت قابلیت تولید در انواع رنگ را دارد و همچنین طبق سفارش میتوان لوگو یا نام تجاری شرکت سفارش دهنده را بر روی درب دریچه هک کرد.
  7. ضمانت و گارانتی محصول تا 3 سال:دریچه های نانوکامپوزیت از زمان خرید تا 3 سال دیگر توسط شرکت گارانتی می شوند و در صورت هرگونه مشکلی محصول مرجوع و جایگزین  آن برای شما ارسال می شود.

 

کاربرد دریچه منهول

این دریچه ها معمولا برای محافظت از چاه ها استفاده می شوند اما در بعضی از مناطق نیز برای بازدید از تاسیسات زیرزمینی و جمع آوری آب های سطحی مورد استفاده قرار می گیرند. دریچه هایی که برای جمع آوری آب های سطحی استفاده می شوند در سایز 80*60 تولید شده و روی درب آن دارای 16 سوراخ مستطیل شکل برای عبور آب قرار دارد.

 

کلاس کاری دریچه منهول نانوکامپوزیت

همانطور که در ویژگی ها گفته شد دریچه های منهول در کلاس کاری های مختلفی تولید می شوند که ما قصد داریم در جدول زیر کاربرد هر کدام از آنها را باتوجه به منطقه مخصوص خود بگوییم.

ردیفرده

بار قابل تحمل

محل نصب
1A151.5 تندر پیاده رو ها و نواحی تردد دوچرخه
2B12512.5 تنپیاده رو ها، نواحی پارک خودرو
3C25025 تنحاشیه جداول خیابان ها، حداکثر 5 متر تا ماشین رو و 2 متر تا پیاده راه
4D40040 تنقسمت های ماشین رو، نواحی پارک خودرو و مناسب تردد تمام خودرو های جاده ای
5E60060 تننواحی تحمل کننده وسایل نقلیه سنگین از قبیل لنگرگاه ها
6F90090 تننواحی ویژه تحمل کننده وسایل نقلیه سنگین مانند فرودگاه ها

 

ابعاد دریچه فاضلاب نانوکامپوزیت رادیس

دریچه هایی که توسط شرکت رادیس تولید می شود در اشکال دایره، مربع و مستطیل هستند و هرکدام از آنها در ابعاد متنوعی قابل تولید هستند. در ادامه پر مصرف ترین ابعادی که توسط مشتریان سفارش داده می شود را نام خواهیم برد.

  1. دایره، در قطر های :20، 32، 60، 65، 80 و 100 سانتی متر
  2. مربع در ضلع های :40، 60، 80 و 100 سانتی متر
  3. و در آخر مستطیل در ابعاد : 80 * 60، 100 * 60، 120 * 60 و 100 * 80 سانتی متر

 

سخن پایانی

اگر به دنبال بی نقص ترین دریچه منهول موجود در بازار می گردید پس راه را تا اینجا درست آمده اید. چون دریچه فاضلاب نانوکامپوزیت با توجه به ویژگی ها از دیگر دریچه ها برتری دارد و همچنین جدیدترین دریچه تولید شده در بازار نیز نانوکامپوزیت تولید رادیس می باشد. برای خرید نیز میتوانید با مشاورین ما که تنها نماینده فروش آنها در ایران هستیم تماس بگیرید تا یک خرید بدون دردسر را تجربه کنید.

دریچه منهول رادیس-فروش دریچه منهول

نویسنده : علی کاووسی

سئو کار سایت

نظرات (0)

    برای درج نظر خود وارد سایت شوید .