استاپر پارکینگ (نانوکامپوزیت) همراه با قیمت(1402)

استاپر پارکینگ (نانوکامپوزیت) همراه با قیمت(1402)

استاپر پارکینگ (نانوکامپوزیت) همراه با قیمت(1402)

تولید و فروش استاپر پارکینگ در رنگ های متنوع

برای دیدن کامل مطلب کلیک کنید

در حال حاظر برای سلامت سرنشینان خودرو . جلوگیری از حوادث ناگوار و احتمالی و استفاده بهتر از فضا پارکینگ ها، خیابان و مجموعه ها تجهیزاتی تولید شده است. استاپر پارکینگ یکی از تجهیزات حفظ ایمنی اتومبیل و رانندگان است که توسط شرکت ما تولید می شود.

پارک کردن خودرو در پارکینگ به علت نداشتن دید و فضای کافی برای بیشتر راننده ها امری مشکل است. اما با استفاده از استاپر این مشکل به راحتی حل می شود. راننده تنها لازم است بدون هیچ دغدغه ای در جای پارک خود به سمت جلو یا عقب حرکت کند. استاپر پارکینگ از برخورد خودروها با دیوار پارکینگ و یا دیگر اتومبیل ها جلوگیری می کند.

 

 

ویژگی های استاپر پارکینگ (نانوکامپوزیت)

استاپر پارکینگ ابیاران صنعت از مواد نانوکامپوزیت تولید شده است. نانوکامپوزیت یک ماده مقاوم در برابر نور خورشید، رطوبت، ضربه و فشار است. در طراحی این استاپر از نوارهای شبرنگ استفاده شده که مانند یک راهنما برای رانندگان عمل می کند.

استاپر پارکینگ ( جداکننده خودرو ) با استفاده از پیچ به داخل زمین نصب می شود. این محصول با بهره گیری از آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده. گستردگی ابعاد و رنگ های استاپر پارکینگ ابیاران صنعت انتخاب را برای کارفرمایان اسان و راحت تر کرده است.

 

 

مزایا استاپر پارکینگ (نانوکامپوزیت)

  • مقاوم در برابر ضربات دینامیکی و بارهای ترافیکی و سایش
  • رنگ پذیر بودن این محصول (تنوع رنگی)
  • مقاوم در برابر تابش نور، گرما،سرما سیکل های یخ زدگی و یخ گشایی
  • مقاوم در برابر حمله یون های خورنده
  • قابل استفاده در انواع پارکینگ ها خصوصا پارکینگ های بدون سقف یا فضای باز


 

 

 

نام های متفاوت استاپر

  • نگهدارنده خودرو
  • متوقف کننده خودرو
  • تقسیم کننده پارکینگ
  • جدا کننده پارکینگ

 

 

انواع مدل استاپر پارکینگ

این استاپرهای پارکینگ در جنس خای مختلفی مانند: بتن، پلاستیک، لاستیک، نانوکامپوزیت و ... تولید می شود. که همه آنها به غیر از نانوکامپوزیت قابل بازیافت هستند. خریداران استاپر موقع خرید ویژگی های مختلفی را مدنظر دارند که مهم ترین آنها هزینه مناسب و ارزان بودن کالا است اما ممکن است ویژگی های دیگری مثا طول عمر، ماندگاری، سهولت در نصب، سازگاری با محیط زیست و .. هم مد نظر آنها باشد.

استاپرهای بتنی

استاپر های بتنی قیمت مناسبی دارند اما چون دوام آنها زیاد نیست استاپر به صرفه ای به حساب نمی آید. ماندگاری استاپرهای بتنی بستگی به محص نصب آنها دارد، اگر آنها را در پارکینگ های سرپوشیده نصب کنید مقدار فرسایش آنها کمتر بوده و عمر طولانی تری خواهند داشت در غیر این صورت بعد از مدتی شکسته و در بعضی موارد به اتومبیل اسیب وارد می کند.

استاپرهای لاستیکی و پلاستیکی

استفاده از این استاپر های پلاستیکی در فضاهای سرپوشیده رواج دارد با این حال این استاپرها در گرما و حرارت آب شده و تغییر شکل می دهد. در برخی موارد نیز بر اثر فرسایش ترک خورده و می شکنند.

اما استاپر های لاستیکی مقاومت بیشتری در برابر گرمای محیط دارند و قابلیت نصب در هردو محیط سرپوشیده و باز را دارند. از ویژگی های مثبت این دو استاپر میتوان به سبک بودن و همچنین نصب سریع آنها اشاره کرد. با این حال این استاپرها به دلیل قابل بازیافت بودن مکررا به سرقت می روند.

استاپر پارکینگ نانوکامپوزیت

استاپر های نانوکامپوزیت نسل جدیدی از استاپرها هستند که تمامی فاکتورهای مثبت برای یک استاپر پارکینگ را دارند.

استاپر های نانوکامپوزیت برای دید بهتر راننده از سه طرف به شبرنگ مجهز شده اند و نصب این وسیله در پارکینگ ها سبب ایجاد نظم و رعایت حریم خصوصی در محل پارک ساکنین و مراجعان می گردد.

 

 

 

سخن پایانی

استفاده از استاپر یک امر ضروری در پارکینگ ها است که باعث افزایش ایمنی و نظم محیط خواهد شد. استاپر ها از جنس های متفاوتی با مقاومت های مختلفی در بازار وجود دارند. استاپرهای نانوکامپوزیت، نسل جدید استاپرهای موئجود در بازار است که طبق نیاز مشتریان طراحی شده است. شرکت ابیاران صنعت تامین کننده استاپر های نانوکامپوزیت در ایران است که برای خرید میتوانید به سایت ما مراجعه فرمایید.

 

 

استاپر پارکینگ (نانوکامپوزیت) همراه با قیمت(1402)

نویسنده : علی کاووسی

سئو کار سایت

نظرات (0)

    برای درج نظر خود وارد سایت شوید .