دریچه منهول کوپلیمری-قیمت روز-آبیاران صنعت

دریچه منهول کوپلیمری-قیمت روز-آبیاران صنعت

دریچه منهول کوپلیمری-قیمت روز-آبیاران صنعت

آبیاران صنعت بزرگترین تامین کننده دریچه های منهول به خصوص کوپلیمری و نانو کامپوزیت می تواند این دریچه ها را به بهترین قیمت در بازار به صورت عمده و تک به فروش برساند. در این مطلب قیمت دریچه منهول کوپلیمری را به صورت بروز برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

دریچه منهول چیست؟

به درپوش هایی که اکثرا در خیابان ها برای پوشاندن و محافظت از چاه ها گزاشته شده، مشاهده می کنید دریچه منهول می گویند. دریچه منهول بیشتر مواقع صرفا جنبه پوشیده شدن آن چاه را دارند اما در بعضی از مکان ها از دریچه منهول برای بازدید از تاسیسات زیرزمینی نیز استفاده می شود و همچنین جنس و قیمت های متفاوتی نیز دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

برای مثال در زمان ترکیدن لوله های آب در زیر زمین، دریچه منهول واقع در آن مکان برای تعمیر یا تعویض این لوله ها به کار می رود یا حتی از بعضی دریچه های منهول برای عبور آب های موجود در سطح زمین به داخل چاه های زیرزمینی استفاده می شود.

 

 

انواع دریچه های منهول

دریچه منهول چدنی:قدیمی ترین نوع دریچه است که به دو روش چدن داکتیل و خاکستر تولید می شود و با گذر سال های زیاد استفاده از این نوع دریچه کاهش پیدا نکرده است.

دریچه منهول بتنی:این دریچه برای جایگزینی به عنوان دریچه منهول چدنی تولید شد اما به دلیل وزن بسیار سنگین و چند مورد نقص، به آن صورت که انتظار می رفت نتوانست بین مصرف کنندگان طرفدار پیدا کند.

دریچه منهول نانو کامپوزیت:این نوع دریچه درواقع نسل جدید دریچه های بتنی هستند که با برطف کردن نقص و معایب آن وارد بازار شد و بلاخره توانست جایگزین مناسبی برای دریچه های قدیمی باشد.

دریچه منهول کوپلیمری:دریچه ای که به وسیله مواد اولیه پلی اتیلن تولید می شود و در این مطلب سعی در تلاشیم تا این نوع دریچه منهول را به صورت کامل برای شما به نمایش بگذاریم.

دریچه منهول کوپلیمری سایز 80

 

مزایا دریچه منهول کوپلیمری

  1. وزن سبک و حمل و نقل آسان
  2. مقاومت بالا در برابر فشار
  3. امکان تولید در انواع رنگ های متنوع
  4. امکان درج لوگو و نام تجاری بر روی درب دریچه

دریچه منهول کوپلیمری با توجه به قیمت کاربرد مناسبی دارد. یعنی با توجه به تجربه کاری و پیشنهاد خرید، این دریچه منهول کاملا مناسب پیاده رو ها، پارکینگ، فضای سبز و مناطقی است که عبور و مرور واسیل نقلیه انجام نمی گیرد. اما این دریچه را در فشار کاری بالا میتوان در مناطق ترافیک سنگین نیز استفاده کرد اما به دلایلی که در ادامه به شما خواهم گفت بهتر است استفاده نکنید.

 

معایب دریچه منهول کوپلیمری

  1. عدم مقاومت در برابر شعله آتش و گرمای شدید
  2. احتمال شکسته شدن در صورت عبور ماشین های سنگین
  3. ایجاد آلودگی صوتی در صورت عبور وسایل نقلیه از روی آن

دریچه منهول کوپلیمری به دلیل وزن بسیار سبک، در صورت عبور وسایل نقلیه سنگین درصد احتمال شکسته شدن بالایی دارند و همچنین با گذر زمان در زمان عبور دریچه از روی زمین بلند می شود و این نیز خطرناک است.

 

مشخصات فنی دریچه منهول کوپلیمری

سایز دربسایز همراه طوقهفشار قابل تحمل
607512.5 تن
607525 تن
607540 تن
801 متر1.5 تن
801 متر12.5 تن
دریچه آبرو80 * 60...

 

قیمت دریچه منهول کوپلیمری

 

سایزفشار قابل تحملقیمت (تومان)
6012.5 تن870.000
6025 تنتماس بگیرید
6040 تنتماس بگیرید
801.5 تنتماس بگیرید
8012.5 تنتماس بگیرید
80 * 60...2.300.000

 

توجه:به دلیل نوسانات قیمت برای اطلاع کامل تر از موجودی و قیمت و همچنین تخفیف دریچه های کوپلیمری با واحد فروش تماس بگیرید.

دریچه منهول کوپلیمری آبرو

 

سوالات پر تکرار خریداران

امکان خرید به صورت تکی نیز وجود دارد؟بله، شما میتوانید این دریچه ها را به صورت تک و هم به صورت عمده سفارش بدین.

فروش به صورت رسمی نیز ثبت می شود؟بله فروش رسمی نیز داریم. در صورت ثبت فروش رسمی به مبلغ پایانی 10 درصد به منظور مالیات اضافه خواهد شد.

محصول چند روزه به دست مشتری می رسد؟بعد از ثبت سفارش در صورت اینکه در شهر های نزدیک تهران باشید 1 روزه، در غیر این صورت 1 الی 3 روز زمان لازم است تا سفارش شما به مقصد برسد.

دریچه منهول کوپلیمری را در رنگ های متفاوت نیز بفروش می رسانید؟بله این دریچه ها را میتوان در انواع رنگ های دلخواه سفارش داد با این تفاوت که اگر رنگ مورد نظر شما موجود نباشد، فقط در صورت سفارش عمده برای شما تولید و ارسال می گردد

دریچه منهول کوپلیمری-قیمت روز-آبیاران صنعت

نویسنده : علی کاووسی

سئو کار سایت

نظرات (0)

    برای درج نظر خود وارد سایت شوید .