دریچه فاضلاب سایز 65 آدم رو-آبیاران صنعت

دریچه فاضلاب سایز 65 آدم رو-آبیاران صنعت

دریچه فاضلاب سایز 65 آدم رو-آبیاران صنعت

برخی از چاه های فاضلاب نیاز به بازدید دارن به همین دلیل باید از بعضی دریچه های خاص استفاده کرد. ما در ادامه دریچه منهول مناسب اینکار را نام برده ایم.

دریچه فاضلاب

احتمالا با عبور از خیابان و کوچه های چاه های فاضلاب را دیده اید که به وسیله درپوش هایی پوشانده شده اند، به این درب ها دریچه فاضلاب یا دریچه منهول گفته می شود. دریچه منهول نقش مهمی در خیابان ها دارد چرا که با نبود آنها اتفاقات ناگواری مانند سقوط وسایل نقلیه و موجودات زنده رخ می دهد.

اگر کمی دقت کنید میبینید که سایز و ابعاد این دریچه ها با توجه به محل نصب شده و منطقه های مختلف تقاوت دارد، که باید بگویم به همین دلیل دریچه فاضلاب در انواع سایز های مختلف که توسط استاندارد آب و فاضلاب و شهرداری است تولید می شود. یکی از انواع آنها به اصطلاح دریچه منهول آدم رو است که مخصوص عبور انسان برای بازدید از تاسیسات زیرزمینی ساخته شده است.

 

دریچه منهول آدم رو نانوکامپوزیت

دریچه نانو کامپوزیت نسل جدیدی از دریچه های فاضلاب هستند که میتوان گفت بی نقص ترین دریچه منهول موجود در بازار است و میتوان آن را در انواع سایز ها تولید کرد اما تنها برخی از سایز های آن هستند که میتوان از داخل آن عبور کرد و بازدیدی از تاسیسات زیرزمینی داشت.

سایز 65 یکی از آن ابعاد که برای اینکار استفاده می شود و در اصطلاح به آن دریچه منهول 65 آدم رو نیز گفته می شود. پس اگر قصد بازدید از درون چاه های فاضلاب و تاسیسات زیرزمینی دارید حتما از دریچه های 65 به جای 60 استفاده کنید.

دریچه منهول سایز 65

 

دریچه منهول آدم رو چدنی

دریچه های چدنی نیز برای بازدید از درون چاه های فاضلاب اقدام به تولید در این سایز ها کرده اند برای مثال دریچه فاضلاب چدنی سایز 70 مناسب این مکان ها است. اما با توجه به ارزش بالای چدن بهتر است از دریچه منهول چدنی برای چاه های فاضلاب استفاده نشود چون با توجه به تجربیات دریچه های چدنی به سرقت می روند و خسارات زیادی نیز وارد میکنند.

 

مقایسه دریچه فاضلاب چدنی با نانوکامپوزیت

کاربردچدنینانوکامپوزیت
وزن مناسب
قیمت پایین
مقاومت بالا
تنوع رنگ
غیر قابل بازیافت
چکشخوار بودن

 

سخن پایانی

پس اگر میخواهید دریچه ای بخرین تا شخصی از داخل آن عبور کرده و بتواند درون چاه رود و بتواند بازدیدی از تاسیسات زیرزمینی داشته باشد و یا ... حتما از این دو دریچه خریداری کنید. البته با توجه با مقایسه این دو بهتر است جنس نانو کامپوزیت را انتخاب کنید. شرکت آبیاران صنعت انواع دریچه منهول را به قیمت کارخانه به فروش می رساند و شما مصرف کننده گرامی میتوانید با مشاورین ما تماس گرفته و در کنار راهنمایی های لازم و مفید یک خرید خوب را تجربه کنید.

دریچه فاضلاب سایز 65 آدم رو-آبیاران صنعت

نویسنده : علی کاووسی

سئو کار سایت

نظرات (0)

    برای درج نظر خود وارد سایت شوید .